16.10.10

An Entry For A Friend, Al-Fatihah

For A Friend

Ini gambar lama. Gambar aku bersama seorang rakan seperjuangan dalam bidang fotografi ini. Namanya Taufiq, lebih dikenali dengan taufiqshariff. Ya, dia pun pengguna Nikon. Tapi itu bukan mesejnya.

Tujuan aku tulis entri ini untuk meminta pertolongan kepada semua rakan-rakan (especially yang kenal dia melalui fotografi) untuk mendoakan kesihatannya. Baru-baru ini dia dimasukkan ke Hospital Pakar Ampang Putri atas beberapa komplikasi dan difahamkan akan menjalani pembedahan dalam masa terdekat ini. Harap semua dapat memaafkannya sekiranya ada kesilapan beliau dan marilah sama-sama berdoa agar semuanya berjalan lancar dan berharap saudara taufiqshariff kembali sihat seperti biasa.

To my dear friend Taufiqshariff, be strong bro. Everyone is praying for your healthy recovery. 

If you guys need any update, boleh ask me on twitter, or also check on taufiq's FB page.

Update :
Taufiqshariff left us on 1.35am, 16th Oct 2010. Marilah kita sedekahkan Al-Fatihah kepada arwah Taufiqshariff, semoga rohnya ditempatkan di kalangan orang-orang beriman.

Today we lost a dear friend... 

remark : anyone who wish to hire me for photography service (birthdays, engagements, weddings); I'm open for bookings. for inquiry please email at mohamad.faizal.omar[a]gmail.com or text me. thanks!

Followers

Archives

1LDKphotography

All photos belong to Faizal Omar unless stated.
Please DO NOT use my photos without permission.

Creative Commons License