9.8.11

Adam's First Meal & Our 2nd Anniversary

Adam's first meal

It's been a while since I update this blog. Sibuk dengan pindah rumah baru..ditambah dengan kedatangan bulan Ramadhan, aku tak ada ruang nak update. Okay apa nak diceritakan? Sorry kalau korang dah boring baca blog ini. Tahun 2011 ni semakin less job updates (sebab none) instead aku ceritakan pasal anak aku je.

Pejam celik, Adam dah 6 bulan. Dia dah mula melontarkan suara dengan baik, kawalan vokal pun lebih hebat dari Kilauan Emas. Kami dah mula bagi his first meal on the eve of his 6 month's birthday. Avocado menjadi pilihan, based on info we got from our friend Google. Gambar kat atas tu is the very first suapan. Thanks to my wife yang snap this photo.

Alhamdulillah, Adam makan dengan baik. Habis first meal dia. Takde tanda-tanda alergy setakat ini. Kami pun dah start bagi biskut rusky tu kat Adam. Dia pun dah mula mengesot tapi gear reverse je selalu. Oh, Adam dah mula stay kat nursery since 1st August. He's okay at the moment, takde meragam dan tak menangis sangat. Hopefully he'll behave well and be a good boy. 

+ + + + + + +

2 years ago

Last Saturday was our 2nd anniversary. Today is my 28th birthday. Sadly I am away in Korea for business trip and can't celebrate with my wife & son. I guess I have to wait till Sunday to celebrate at home. Maybe have something special for Iftar?

Followers

Archives

1LDKphotography

All photos belong to Faizal Omar unless stated.
Please DO NOT use my photos without permission.

Creative Commons License