26.1.11

Apa Khabar?

Hello!

Ohai. Kepada yang mencari photographer untuk apa jua majlis (tunang, perkahwinan, birthday) bolehlah hubungi melalui email, atau boleh tekan "enquiries" di atas. Sila isikan segala maklumat, dah insyaAllah saya akan reply secepat mungkin. Tapi maafkan saya kalau sekali-sekala terlewat, al-maklumlah saya ni separuh masa je. Weekdays sibuk dengan kerja, jadi adakala terlepas pandang email kalian.

Bermula tahun 2011 ini, saya juga meng"offer" Album Photobook disamping Custom Storybook Album. Ini hasil feedback yang saya dapat, bila ada client yang lebih suka dengan Photobook Album daripada Custom Album. Boleh tengok sample gambar di sini.

Oh confession : Mid Feb/awal Mac saya not available. Rehat sebab hampir dengan due date wife saya :)

Followers

Archives

1LDKphotography

All photos belong to Faizal Omar unless stated.
Please DO NOT use my photos without permission.

Creative Commons License